tirsdag den 3. april 2012

Et andet ord for update

Lige nu sidder jeg og drikker hvid-chokolade-kakao fra London, omnomnom ♥

Det har været to, helt vildt dejlige mandage. Mandagen for en uge siden, var starten på en masse ting, fx. fik jeg endelig lavet øreringe, og jeg fik klippet mit hår. 
Den her mandag var bare super hyggelig. Min mor, min søster og jeg, tog til ansigtsbehandling og en tur på Nadias bagefter, hvilket man aldrig kan klage over. Efter det betalte min aller sødeste mor for en ny jakke til mig ♥ life is nice.

Jeg vil bare gerne leve i Topshop. Det helt vildt. Alle deres shorts. Tager til Århus på et tidspunkt, og tjekker om det egentligt er en ordentlig en. Anyway, jeg bestiller de her shorts imorgen:
og jeg glæder mig sååå meget til de kommer! 

Hvad bruger i jeres ferie på?
og brug endelig reaktionerne, ang min nye titel!

hyg jer børn 
"Dance like nobody's watching; love like you've never been hurt. Sing like nobody's listening; live like it's heaven on earth."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar