lørdag den 11. februar 2012

Aller kæreste Lørdag!

Jeg startede med at vågne op ved marie, hvilket bare var hyggeligt i sig selv <3
Det eneste jeg nåede da jeg kom hjem af tingene i indlægget under var at rydde op i mit skab, og begynde på at ordne en af mine vægge. Fuck det tog lang tid med det skab.
Under ser i alt jeg smed ud, hvordan mit skab ser ud nu og min sørgelige hvide væg jeg heldigvis allerede har fyldt lidt op med ting. 
Så åndssvag som jeg er, har jeg ikke taget før-billeder til noget:



Jeg vil virkelig gerne eje dette tøjstativ + bøjler, jeg ved bare ikke liiiige hvor det skulle kunne være: 
 Min bikini fra nelly.com kom idag, namnamnam.
I morgen skal jeg kælke med min søster, og jeg føler virkelig den her lørdag har været starten på noget stort ♥

Anyway, har fået min tumblr til at køre nu, i kan se den ovre ved links. Jeg har siddet og stenet de her billeder: 




De sidste to aftner.
Klik på billederne, og kom til tumblr'n fyldt kun med dem.
Jeg er på page 70, Post#3861 - Kan du komme længere?
hyg jer børn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar